Z jej usług i rozwiązań korzysta ponad 11,3 milionów klientów.
-
621Liczba salonów w Polsce
-
11,3mlnKlientów*
Z jej usług i rozwiązań korzysta ponad 11,3 milionów klientów.
* Stan na koniec Q2 2021
T‑Mobile Polska S.A. świadczy usługi na rynku telefonii komórkowej już od 1996 r. i w 2021 roku świętuje 25-lecie działalności. Współzałożycielem i obecnie jedynym właścicielem T‑Mobile Polska jest globalny koncern telekomunikacyjny – Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T‑Mobile i T-Systems.
T‑Mobile Polska świadczy usługi mobilne z wykorzystaniem technologii 2G, 3G i LTE obejmującymi swoim zasięgiem niemal 100% populacji i powierzchni Polski, a także Voice over LTE i Voice over WiFi.
Dzięki integracji z GTS Poland w 2015 r. i T-Systems Polska w 2017 r., T-Mobile Polska stał się operatorem zintegrowanym i w ramach swojego portfolio, oprócz usług mobilnych oferujemy usługi stacjonarne, a także pełen pakiet produktów ICT.
W 2021 roku połączonoe spółki T‑Mobile Polska S.A. i Tele Haus Polska sp. z o.o. W zamieszczonym w dniu 28.10.2020r. planie połączenia zawarte są szczegóły transakcji. Więcej informacji można przeczytać tutaj.
W 2020 roku miały miejsce zmiany w Zarządzie firmy. Frederic Perron zrezygnował z funkcji członka Zarządu T-Mobile Polska ds. rynku prywatnego, by objąć stanowisko poza granicami kraju. Cezary Albrecht z kolei został powołany do Zarządu T‑Mobile Polska na stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora Ds. Bezpieczeństwa, Prawa i Zarządzania Zgodnością. Dodatkowo Włodzimierz Nowak zakończył kontrakt jako Członek Zarządu. Jeśli chcesz poznać członków Zarządu, więcej informacji znajdziesz na naszej stronie.
* Koniec Q2 2021
Rezultatem naszych działań są także zdobywane przez T-Mobile nagrody i wyróżnienia. Jesteśmy dumni z tego, że nasze wysiłki i podejmowane aktywności są zauważane i doceniane przez rynek i opinię publiczną. Takie sukcesy pozwalają nam czerpać siłę i wskazywać cel do kolejnych wyzwań.
W ramach naszej codziennej praktyki, dbamy o stały rozwój naszej oferty produktowej dla różnych grup klientów. Nie zapominamy przy tym o tym, by nasze produkty i usługi nie miały negatywnego wpływu na zdrowie czy bezpieczeństwo użytkowników. Potwierdzeniem naszych wysiłków w tym obszarze jest brak odnotowanych przypadków niezgodności z regulacjami związanych z wpływem produktów i usług na zdrowie i bezpieczeństwo klientów w 2020 roku. Zawsze działamy zgodnie z przepisami prawa i regulacjami zewnętrznymi, dlatego w minionym roku nie zostały nałożone na T-Mobile Polska kary z tytułu niezgodności z prawem lub regulacjami w obszarze społeczno-ekonomicznym.