Wstęp

T-Mobile Polska jest jednym z największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce. Firma dostarcza usługi telekomunikacyjne klientom indywidualnym i biznesowym.

  • 102-2
  • 102-3
  • 102-4
  • 102-6

Z jej usług i rozwiązań korzysta ponad 11,3 milionów klientów.

* Stan na koniec Q2 2021

T-Mobile jest dostępny w całej Polsce dzięki rozbudowanej strukturze sieci salonów i placówek, łatwo dostępnych dla klientów. Centrala spółki znajduje się w Warszawie przy ul. Marynarskiej 12.
  • 102-1
  • 102-5

T‑Mobile Polska S.A. świadczy usługi na rynku telefonii komórkowej już od 1996 r. i w 2021 roku świętuje 25-lecie działalności. Współzałożycielem i obecnie jedynym właścicielem T‑Mobile Polska jest globalny koncern telekomunikacyjny – Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T‑Mobile i T-Systems.

T‑Mobile Polska świadczy usługi mobilne z wykorzystaniem technologii 2G, 3G i LTE obejmującymi swoim zasięgiem niemal 100% populacji i powierzchni Polski, a także Voice over LTE i Voice over WiFi.

Od 9 czerwca 2020 roku klienci T-Mobile mogą korzystać z sieci 5G. Dzięki 2700 stacjom bazowym zlokalizowanym w całej Polsce, na dzień 18 stycznia 2021 roku technologia obejmuje swoim zasięgiem ponad 8 mln osób w Polsce.

Dzięki integracji z GTS Poland w 2015 r. i T-Systems Polska w 2017 r., T-Mobile Polska stał się operatorem zintegrowanym i w ramach swojego portfolio, oprócz usług mobilnych oferujemy usługi stacjonarne, a także pełen pakiet produktów ICT.

W 2021 roku połączonoe spółki T‑Mobile Polska S.A. i Tele Haus Polska sp. z o.o. W zamieszczonym w dniu 28.10.2020r. planie połączenia zawarte są szczegóły transakcji. Więcej informacji można przeczytać tutaj.

  • 102-18

Zarząd T-Mobile Polska

Firmą T‑Mobile Polska kieruje siedmioosobowy Zarząd, który wytycza i realizuje cele Spółki. Prezesem Zarządu od 2017 roku jest ANDREAS MAIERHOFER.

W 2020 roku miały miejsce zmiany w Zarządzie firmy. Frederic Perron zrezygnował z funkcji członka Zarządu T-Mobile Polska ds. rynku prywatnego, by objąć stanowisko poza granicami kraju. Cezary Albrecht z kolei został powołany do Zarządu T‑Mobile Polska na stanowisko Członka Zarządu, Dyrektora Ds. Bezpieczeństwa, Prawa i Zarządzania Zgodnością. Dodatkowo Włodzimierz Nowak zakończył kontrakt jako Członek Zarządu. Jeśli chcesz poznać członków Zarządu, więcej informacji znajdziesz na naszej stronie.

 

  • 102-7
  • 621
    Liczba salonów w Polsce
  • 11,3
    mln
    Klientów*
  • 6,456
    mld zł
    Przychód w 2020 r.
  • 4127
    Liczba pracowników w 2020 roku

* Koniec Q2 2021

  • 103-1
  • 103-2
  • 103-3
  • 201-1

Nagrody i wyróżnienia

Rezultatem naszych działań są także zdobywane przez T-Mobile nagrody i wyróżnienia. Jesteśmy dumni z tego, że nasze wysiłki i podejmowane aktywności są zauważane i doceniane przez rynek i opinię publiczną. Takie sukcesy pozwalają nam czerpać siłę i wskazywać cel do kolejnych wyzwań.

  • Nagroda BEST IN TEST. W badaniu, przeprowadzonym przez firmę badawczą umlaut, T‑Mobile już po raz piąty otrzymał certyfikat „Best in Test” dla najlepszej sieci. T‑Mobile osiągnął najwyższy wynik, uzyskując w tym roku 919 punktów na 1000 możliwych i wygrywając w kategorii połączeń głosowych i internetu mobilnego we wszystkich trzech obszarach (miasta, miejscowości, drogi).
  • MP Power Award. T-Mobile otrzymał nagrodę w kategorii „event firmowy – celebracja” za imprezę świąteczną Magenta White. To wyjątkowe wydarzenie, które w T-Mobile ma zawsze wymiar charytatywny i łączy zabawę z ważnym celem społecznym – w roku 2019 w były to zmiany klimatyczne i współpraca z Fundacją WWF.
  • EVENTEX AWARD. Brązowym wyróżnieniem może pochwalić się projekt #5G_LAB zrealizowany przez T-Mobile Polska. Była to kilkunastodniowa impreza w centrum Warszawy, gdzie powstała specjalna strefa, w której pojawiły się rozwiązania edukacyjne oparte na rozszerzonej rzeczywistości (AR) i mappingu 3D, dzięki którym można było doświadczyć jak sieć 5G może ułatwić codzienne życie.
  • Złoty Listek CSR tygodnika „Polityka”. Listki CSR przyznawane są corocznie przez redakcję tygodnika „Polityka”, we współpracy z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. T‑Mobile zdobył najwyższe wyróżnienie tj. Złoty Listek CSR za swoje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Dodatkowo, otrzymał specjalne wyróżnienie za inicjatywę proekologiczną WE CARE, która uznana została za akcję w szczególnie inspirujący sposób wspierającą realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju.
  • Wyróżnienie „Debiutant Roku” w Rankingu Odpowiedzialnych Firm. T‑Mobile w ogólnej klasyfikacji zajął miejsce oraz 6. lokatę w swojej kategorii branżowej tj. „Usługi, handel, transport”. Równocześnie, firma została wyróżniona tytułem „Debiutant roku”. Partnerami Rankingu są Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Deloitte oraz Dziennik Gazeta Prawna.
  • Digital Excellence Awards to konkurs organizowany przez CIO Net, który co roku wskazuje najlepszych z najlepszych liderów przemian cyfrowych i przyznaje tytuły Digital Excellence of the Year. T-Mobile zwyciężył w kategorii Transformational Capabilities. Firma została nagrodzona za cyfrową transformację, której udało jej się dokonać w ostatnim czasie, by dodatkowo usprawnić procesy i rezultaty pracy.
  • Nagroda „Siła przyciągania” Pulsu Biznesu. Konkurs „Siła Przyciągania”, organizowany jest przez Puls Biznesu i w tym roku odbyła się jego piąta edycja. T-Mobile otrzymał w tym roku nagrodę główną w kategorii Candidate Experience w procesie rekrutacji.
  • Smart City Poland Award. T-Mobile Polska zwyciężył w dwóch głównych kategoriach: Ochrona Środowiska i w kategorii Innowacyjna Gospodarka. T-Mobile Polska od lat wspiera polskie samorządy w rozwoju inteligentnych systemów, łącząc nowoczesne technologie z potrzebami lokalnych miast i regionów. Efektem takich działań są projekty oparte na sieci NarrowBand-IoT (NB-IoT), stanowiącej bazową technologię dla systemów Internetu Rzeczy (IoT) i Inteligentnych Miast działających w standardach LTE i 5G. Dwa z takich wdrożeń docenili organizatorzy Smart City Poland Award, konkursu propagującego i nagradzającego innowacyjne rozwiązania wdrożone w jednostkach samorządu terytorialnego.
  • 102-2
  • 103-1
  • 103-2
  • 103-3
tmobilecooferujemy1111-01 tmobilecooferujemy1111-01
  • 416-2
  • 419-1

W ramach naszej codziennej praktyki, dbamy o stały rozwój naszej oferty produktowej dla różnych grup klientów. Nie zapominamy przy tym o tym, by nasze produkty i usługi nie miały negatywnego wpływu na zdrowie czy bezpieczeństwo użytkowników. Potwierdzeniem naszych wysiłków w tym obszarze jest brak odnotowanych przypadków niezgodności z regulacjami związanych z wpływem produktów i usług na zdrowie i bezpieczeństwo klientów w 2020 roku. Zawsze działamy zgodnie z przepisami prawa i regulacjami zewnętrznymi, dlatego w minionym roku nie zostały nałożone na T-Mobile Polska kary z tytułu niezgodności z prawem lub regulacjami w obszarze społeczno-ekonomicznym.

Wyniki wyszukiwania